just4fun

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Gissa om jag är sur?

Av Panicow - 23 februari 2011 16:31

Hade typ världens planer för sportlovet, skulle vara med massa kompisar och bara ta det lugnt och njuta av lovet! Vad hände? Min pappa smittade mig när vi var hos han i helgen så i måndags blev jag sjuk. Hade 39 graders feber på kvällen! Jag mår lite bättre idag men jag är inte frisk ännu och snart är lovet slut?! Men jag börjar ju bli bättre så om jag kanske har lite tur så kanske jag är frisk på fredag, fast.. så blir det nog inte, inte med min otur! Jag ska lägga mig och vila lite nu och dricka massa "mumsig" alvedon och hostmedicin.

Stor kram på er.

  

 
 
MOAA

MOAA

23 februari 2011 16:55

krya på dig gumman <3

http://www.aamelasmoa.blogg.se

Panicow

24 februari 2011 11:27

Tack Älskling

 
anja

anja

24 februari 2011 17:39

ajdå låter inte bra, krya på dig :)

http://anjaantonianska.bloggplatsen.se

Panicow

27 februari 2011 16:30

tack :)

 
Miss Grey

Miss Grey

5 mars 2011 12:07

Just nu pågår de en frågestund på bloggen, fråga så mycket du orkar jag svarar så gott jag kan
Vore kul om du frågade ;)

http://sweetmissgrey.bloggplatsen.se

Panicow

7 mars 2011 18:11

Okii :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Panicow - 27 mars 2011 19:32

Har en ny blogg; http://panicow.devote.se så kommer typ blogga där nu framöver. Jag kommer nog aldrig blogga här igen men jag pallar inte ta bort den, för skoj skull. Så ah, det var bara det jag ville säga. Hoppas ni följer mig på min nya blogga nu...

Av Panicow - 27 mars 2011 08:00

   Godmorgon Sötisar!          

Av Panicow - 26 mars 2011 17:48


    

Av Panicow - 26 mars 2011 13:00


    När jag såg den här jackan blev jag kär! Fast tror nog aldrig mamma skulle gå med på att köpa den. Men den är så jävla snygg. Det måste ni hålla med om!? Ni hittar den på Nelly.com för 3495:- ...

Av Panicow - 25 mars 2011 22:15

Försov mig så fick käka frukost och sminka mig i bilen för att jag skulle hinna med bussen! Men jag missade ju den såklart ändå och sen fick man sitta och vänta på nästa buss i en kvart, men jag kom ändå i tid till praon! Jag gjorde inte så mycket på...

Sök i bloggen

Blogkeen

just4fun

Blogglovin'

bloglovin

Presentation


Jag är en 14årig tjej från växjö som skriver om lite allt möjligt. Undrar du något om mig eller om min blogg så är det bara till att fråga! Vill du chatta med mig så kan du göra det via msn;
Panicow.kontakt@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle min blogg behöva mer utav?
 Bilder
 Videon
 Musik
 Mode
 Min vardag
 Skvaller
 Fakta
 Tävlingar

Kategorier

Mina Favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards